Oct 15, 2008

Jam dah pukul 1.30 pagi mata belum lagi
bagi signal nak lelap. Nak layan TV malas rasanya.
Kang bising terjaga pulak anak2 aku. Satu hal lagi nak
menidorkan dia. Baru aku teringat aku belum lagi gosok baju
sekolah dia. Buat sok pagi je la pas sembahyang subuh. Tu pun kalau
tak miss sembahyang subuh hehhehee.

Dah semakin tua aku rasa diri ni. Radio Era dah muak,
Sinar dan light n Easy jadi pilihan. Sport Car dah aku tak minat,
sembang ngan kawan kereta2 keluarga jadik topik. Kawan2 aku pun
semua dah bekeluarga dah jarang kami keluar lepak kat kedai mamak.
Betul la aku dah rasakan perubahan pada diri ni. Surf internet pun asyik mencari
bahan2 yang boleh mendatangkan manafat.

Kat Opis hari ni kawan aku kata aku dah berubah
dah takde jokes (tambah 18sx jokes), dan tak bikin kecoh kat
opis. datang kerja buat kerja cukup masa blah. Dia ketok kepala aku
"Krasz where are U" ? "What Happen To U" . Adoii sakit laaa
Prihatin betul dia. Aku tak jawab apa2. Petang tu boss aku panggil
dia pun rasa aku dah berubah. Dia risau sebab 2 hari pas aku ada Penilaian Kerja.
Dia sound aku benda2 yang aku buat dia tak suka. Mungkin dia ingat aku kecik hati.
"No la Boss I just in the middle of transform to new me" aku jawab. Dia tak puas hati,
So esok dia ajak lunch. Nak suruh aku luahkan perasaan la tu. "OK boss lunch at 1 and
On you". Dapat makan free esok. hehehhehehe

Betul kah aku dah berubah ? Entah la .....

No comments: