Dec 16, 2009

Black Rose




BLACK ROSE
(Rock)
BIODATA
PENYANYI
Ajin
Amir (Amiruddin Mat Aris; lahir 1968; pernah menyertai kumpulan Cinema)

GITAR
Jepp
Man (pernah menyertai kumpulan Etika)
Roslan

BASS
Mario (Azhar Osman)
DRAM
Ain (Shahrin)
PENCAPAIAN
Juara bulanan pertandingan Muzik-Muzik TV3, lagu Penantian (1991)
Bertanding dalam Anugerah Juara Lagu TV3, lagu Penantian (1991)



Aku memang cukup minat ngan lagu2 Rock Kapak. Dari dulu sampai sekarang minat aku tak pudar. Dalam banyak2 kumpulan aku minat ngan Kumpulan Black Rose, Search, Wings dll.

Seingat aku Black Rose ni popular dalam tahun 1991. Masa tu aku ting. 3 rasanya. Time ni irama Rock tengah popular. Sana sini lagu2 rock. Fun Fair gerenti ada kumpulan rock buat show. Best masa tu. Black Rose ni popular ngan lagu Penantian. Feeling abis layan lagu ni.





5 comments:

Suzana Ikram said...

minat jugak gan kmpln blackrose..

masih berkwn gan ajin lg.. mmg dorang best.

Anonymous said...

apa lagu diarg yg famous?

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

memang bez lagu dorang dulu..

dulu aku suka drummer dia yg ensem tu... eh betul ker ? dah lama lar ...lupa pulak..

siap salin lirik buat hafal..hehehe..

Unknown said...

tak ada link download kah

Unknown said...

tak ada link download kah