Jun 9, 2010

Ayah Marah ke TaK ??

Dalam perjalanan menuju ke satu destinasi yang pasti.
Mira dan Isyraf bersembang secara berbisik tapi aku masih dpt mendengar..

"Adik nak tengok Ayah tak marah bende Ayah selalu marah". Mira menarik tangan Isyaf, aku menyeling melalui cermin pandang belakang.

Isyraf diam.

"Tengok ni" Mira berkata sambil membuka tin minuman 100 plus.

Tiba2..... Aku terkejut. Isteri menjerit "Akak !!!!!!!!"...

Mira dengan sengaja menumpahkan minuman 100 plus di dalam kereta.. Mira tau aku cukup pantang makan dan minum dalam kereta. Aku tak suka.......

Tapiii......

Hari tu aku langsung tak merasa marah walau sedikit pun.. Aku rileks sungguh.. Dalam hati lantak laaa......

Sebenarnya aku sekeluarga dalam perjalanan untuk mengambil kereta BARU aku dan juga menyerahkan kereta lama aku tu......

Mira anak yang benar2 paham perangai aku... Ayah sayang Akak...

1 comment:

piNky LuCiA said...

waa.. memahami betul ade anak macam tu.. hehe