Feb 14, 2010

Gara2 Stering Kereta

Dek kerana stereng kereta Kelisa Orang Umah aku ada skit problem..

Round2 kedai accesories semua lak tutup raya cina.. ntah macam mana ternampak Kenari nii.. sound kat Orang umah

"Abang tuko keta yang nak ?".......

Timing baik lak tu Taukeh Cina tu nak tutup kedai, katanya dah pantang dia time nak tutup raya cina orang datang beli kereta, nak tak nak dia setuju je ngan harga yang aku nak........

Minggu depan kuor ....

5 comments:

sanDORA said...

huiyoo.. bertuahnyer badan.. hikhik!!

Wanita Itu said...

nak buat2 rosak stereng gak la..untung2 dapat kereta baru!! :)

iyllienaz said...

waahh..best betol..

LiNda said...

aikk ?

tetiba berbuat baik .Ada apa-apa keeeee ?

hahahaha... jgn mareee

Lifesaver said...

senang je tukar kete