Feb 16, 2010

Laksa Kampar

Suka makan laksa ??

Korang kena cuba Laksa Pakcik Ghafur ni. Dalam banyak laksa yang aku penah makan takde yang dapat lawan Laksa Pakcik Ghafur ni.

Dari aku kecik sampai la skrg ni balik je Kampar mesti pekena. Yang bestnya kuah laksa tu.. fuhhhhh
power... kena pulak ngan otak udang memang layan wehh...

Nak merasa kena la seawal pagi kalau tak, tak merasa la.. cepat habis.. Bukan saja orang melayu suka semua bangsa kat Kampar tu suka.

4 comments:

aNoZ said...

kampar kat mana ntah x tau? haha...

white rose said...

wow...
menarik laaa yeop...
nak je pi sana skrg jugak...
dh laa org ni hantu laksa...

siti murni ishak said...

tau Kampar sebab ada UTAR kat sana...

Lifesaver said...

laksa kampar?tak penah