May 26, 2010

Umpat Pahala

Mungkin apa yg aku nak cakap ni kejam n sadis pada pemikiran yg masih lagi tertutup. Jadi buka minda dan pahami isi tersirat.

Benci aku dengan kata2 umpatan orang pada si anu pada si polan. Tak usah lah dikira sama ada yg di umpat tu bersalah atau tidak. Ketahui lah kamu setiap umpatan kamu padanya merupakan pahala pada dirinya. Amal ibadat kamu, pahala kamu akan diberikan pada orang yg kamu umpat oleh Allah. Hentikan kerja bodoh tu, fikir lah kamu tiap2 hari sembahyang , bersedekah dan membuat amal kebajikan tapi kamu masih lagi mengumpat orang atas sebab2 remeh. Cukup lah !!!!

Masih nak lagi mengumpat ??? Nak memenuhi nafsu mengata orang ?? Aku ada orang yang paling layak di umpat dalam dunia ni. Umpatan berserta kata2 kamu akan membawa orang ini masuk syurga!!! Pahala kamu yg di kerja akan di berikan kepada nya ... Kamu akan dikenang sebagai orang paling berjasa dalam keluarga...

Siapa orang itu ?? Dia berada hampir dan orang paling rapat dengan mu.. Umpat lah dia biar pahala kamu beralih pada nya..

Berjasa lah kamu....

Siapa dia ??????

No comments: