Jan 5, 2011

Insyaallah Akan Kembali...

2010 jarang sangat aku menulis blog ni. Bukan dek kerana tiada bahan nak dicoretkan tapi aku telah di bz kan ..
Terima kasih juga pada rakan2 blog yang rajin menanya khabar dan tak putus2 menyuruh aku kembali ke dunia blog.

Pagi sabtu 1.1.11 jiran sebelah rumah sms "P beli Kosmo". Aku balas "Pinjam.. kang dtg nak mandi". Dalam bilik "temenung" sambil2 tu aku bukak FB dr BB. Ada mesej dari Bro Azli  :-


Hhehheheheh..Muka kuor paper.. cepat2 mandi.. setat motor ....


Petang aku ke Teluk Intan ada kenduri kahwen. Aku kalau ke Teluk Intan tak sah  tak ke Ghulam Rasul, pekena ayam goreng mamak tu. Sedap melekat giler wehh.. Tengah syok2 makan anak aku Mira datang bisik "Ayah orang tu tengok ayah je dia baca Kosmo". 

Stop kat sini dulu... dah ngantuk

2 comments:

white rose said...

suke bebeno makan kat gulam rasul tuh...

teman tak penah pegi pun...

ate, HEBAT...
buat lagi nanti ye...

Puan Capa said...

sama la kita