Mar 30, 2009

Kenduri Aqiqah Liya

Sabtu pas aku buat lah kenduri Aqiqah untuk anak aku Liya. Ingatkan nak buat kenduri tu secara sederhana je. Jemput orang sedara mara terdekat je.. buat budget dalam 50 orang makan. Entah macam mana sampai kan lebih 100 org datang semua orang kampung meluru2 datang...

P3280030 P3280032
Untuk tetamu.. tapi anak aku dah balun dulu Dihiasi oleh maknya secara spontan
P3280036 P3280062
Marhaban kumpulan paling Malatop tempat aku Bacaan Doa selamat.
P3280064 P3280069
Antara juadah hari tu. Yang paling dapat sambutan Kurma Kambing. Makan ! Makan ...
P3280075 P3280081
Atok (merangkap Ketua Kampung) aku layan sop kambing..
P3280088 P3280091
Boss ngan gaya anggun Aku ngan para2 boss aku..

3 comments:

Monkey D Luffy said...

baby comel mesti datang 100! rezeki ler tu ;)

Tukang cerita said...

Kejap jer dah naik buai ek yop?
Macam baghu jer bersalinnya....

Anonymous said...

krasz....nape diri ini nampak gumuks plak lam gambo tu!!!

nora6618