Aug 20, 2009

Gula Pree

"Tan gula 2 bungkus"

"Akbih"

Dah 3 kedai aku jelajah. Takde jugak.

Masalah trouble ni...

Dapat idea !!! Terpandang sebuah restoran berhuruf "M" dari jauh.

"Akak masuk dalam abik seberapa banyak paket yg boleh"

"Akak nak Oreo "

Dalam beberapa minit, Akak kembali dengan senyuman.

Jadilah malam ni lepas la nak buat kopi.

9 comments:

miss oren said...

x bape nak paham ar bro

Sis-Lin said...

oo sana x de gula ke? nsb la kt kedai sis lin ni ada..hrtu mmg x de,dpt pun 1bungkus jek..tp dh 2-3hrni gi..ada dh kt rak keai tu....

oreo?? ermm bt apa ek?ganti gula??ermmm

ibu_umairah said...

ooo rasa nya u nie g kedai maamak ke........tak berapa paham juga

Krasz bAtu said...

miss oren n ibu_umairah

restoran huruf "M" to Macdonald.
kan macdonald ada paket kecik gula free jadi anak i ambik la bawak balik..
hehhehe

a kl citizen said...

selamat berpuasa...

kena ganti balik gula ambik free tu...
bapak mcdonald pesan kat saya

LUVLYDIYANA said...

ooo..gula mcd..cukup ke?salam singgah.. :)

SuFy said...

salam ramadhan..ehehe..smg amaln kita diterima Allah swt..amin

Lifesaver said...

pndai giler idea tu!

lin said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情