Sep 3, 2008

Menu bukak Puasa Juadah Tunjuk

Image861

aku beli kat Pasar Ramadan Ipoh Jaya kat kedai Makcik ni

DSC00284

beli banyak juadah makcik kasi sambal udang petai free. Baik sungguh makcik ni.

Pas berbuka aku ke The Store. Nak cari baju melayu anak aku. Yang dicari tak dapat , budak tu pulak dapat lagi baju raya. Susah skit nak cari baju anak laki aku ni badan kecik tapi makan kuat jugak.

DSC00202

DSC00204

Si kakaknya tunjuk perasaan tak dapat anak patung babydoll. Bukan aku x nak beli, dia nak satu set harga je Seratus lebih. Lari budget raya aku wehh. Last-last pujuk dia ngan eskrim.

1 comment:

mOhD^.^rAz said...

ahaks :)
budak2 bro..
memang tue la sifat dia..
kalau dah x dpt apa yg dia nk..
nagis la..
tp da dpt askrim tue..
hepy balik la :)