Sep 29, 2008

Selamat Hari Raya

kadraya

Dikesempatan ini saya mengucapkan selamat hari raya aidilfitri pada semua kawan2. Maaf di pinta atas kelakuan yang menyinggung pada jiwa2 kawan2ku yang terasa. Tahun ni aku beraya di Kpg aku Kampung Nyior, Kampar. Anak2 aku dah tak sabar nak balik kampung, hari ni jer dah berpuluh kali tanya bila nak balik. Runsing aku dibuatnya. Hari raya pun yang paling seronok bebudak la kan.

Pada yang balik kampung, hati2 bila memandu. Biar lambat asal selamat. Pastikan rumah kome tu dah dikunci. Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin.

1 comment:

nakaltitude said...

Selamat hari raya bro.. Maaf zahir batin..