Sep 15, 2009

Convoi Beramal Ke Batu Lekir




Sabtu pas aku ikut la satu aktiviti berbakti. Bulan puasa ni elok la kita buat amal kebajikan sit kan. Tapi cara kami berbakti ni enjoy dan memupuk kesedaran memandu. Kami berkonvoi keu Mesjid 14 Batu Lekir Setiawan. Lebih kurang 200 kenderaan turut serta. Dari motor kapchai hingga lah ke Superbike, Kancil, Wira, Kenari dan macam2 lagi kenderaan. Semua ni dari kelab permotoran Negeri Perak bergabung. Semua bangsa turut serta. Best !!!

Yang siok nya dalam ramai2 tu aku ngan member aku bertiga boleh la dikatakan yang paling veteran. Malu pun ada mulanya.

Sumbangan berupa wang tunai di serahkan pada wakil anak2 yatim, ibu2 tunggal dan fakir2 miskin dalam satu majlis ringkas.

Pada Organiser acara ni aku ucapkan terima kasih atas kejayaan menganjurkan satu aktiviti yang menarik. Walaupun ada cacat cela tapi tetap enjoy. Bukan senang nak anjur acara cam ni. Budak2 muda lak tu macam2 perangai kan.

12 comments:

joegrimjow said...

mau join la xtvt camni
xde yg organaized plak

etomyam said...

waaa meriah bro...seronok

Tukang cerita said...

Udah dekat tu, idaklah sio nak ngajak teman...

org tak panggil Batu Lekir...
org panggil...'Batu 14, Lekir'...
Batu 10, Lekir..Batu 12, Lekir dan seterusnya.... Masjid tu, btoilah kat Batu 14, Lekir... :)

ibu_umairah said...

hati-hati dalam pejalanan!!!!!

~selamat hari raya~

Kaseh Mucuk said...

syioknyeee...alaaa..veteran pon tarak hal..jiwa mude lagik..hik3 =p

Lifesaver said...

geng rempit ke ni?

sharamli said...

veteren itu mach0...hu3

GG said...

veteren tu la Otai..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

buat amal wat pe nak malu...
tua-tua lagik menjadi...hahahaha

LUVLYDIYANA said...

wa..best arr konvoi ramai2 camni!

Monkey D Luffy said...

boleh kongsi tips pasal kereta sekali kan

hehe

ustazah dyLLa said...

alahai...bestnye...rugi xdpt join...ahai...