Sep 13, 2009

Udah Setahun

Dah setahun lebih aku ber blog. Kejap je rasa masa. Dalam setahun ni aku rase semalam la yang teramai pelawat melawat blog aku.

Banyak pengalaman dan ramai kawan2 baru aku dapat. Terima kasih pada semua.

Kalau ada kata2 aku yang tak siok pada anda tu harap lah maaf. Aku menulis ikut sedap aku je. Tak nak selindung2 apa2.

8 comments:

LUVLYDIYANA said...

happy burfday!

sharamli said...

kal0 baby..dah leh jln ni seta0n..hu3

Lifesaver said...

slmt ulangtahun blog

miss oren said...

selamat ulangtahun dan tahniah..teruskan menulis..

lalink7 said...

tahniah..stahun lama tue..
semoga terus menulis yer...

aien~s corner said...

ooo.. xpe2...hehe

Ivy Metaga said...

tahniah dan happy anniversary..
teruskan berblog, blogging baik utk kesihatan heehehe
apa2 pun, selamat hari raya ..=)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kita punya jadi ikut suka apa kita nak kata...orang nak baca, sila; taknak baca, sila gerak....


Selamat hari Raya untuk bro & family.. Moga bb segera sembuh..