Nov 15, 2009

Basikal


Keputusan akhir tahun dah kuor..

Aku janji kalau Isyraf dapat nombor bawah dari 5, aku akan hadiahkan dia sesuatu. Alhamdulillah dia dapat no 2 dalam kelas. Jadi kena lah aku tunaikan janji.

{--- BASIKAL pilihan dia.

Tapi aku masih tak kuor sesen pun. Duit beli basikal tu Atok dia bagi. Aku cuma bagi persetujuan je. Aku tengah pikir apa la aku nak bagi............


Teringat aku masa aku kecik dulu. Aku ada mintak abah belikan basikal BMX. Time tu BMX tengah popular. Abah aku cakap "pakai je basikal mak kamu tu.. sama jugak kayuhnya". Tapi sekarang ni anak2 aku mintak je kat Atok dia, tak cakap apa.. terus hulur duit beli... Basikal tu basikal ke 3 Atoknya belikan.

4 comments:

Idalara said...

tahniah adik comel tu dapat no 2..tp untunglah ayahnya sbb janji je tp yg kuar duit atuknya..kira oklah tu..
gitulah ksih atuk pada cucu..tak sama dgn pada anak...bila cucu minta semua on je...

iyllienaz said...

wah..da basikal ke 3..mmg atok dye syg gile cucu2..

Bapak said...

kasih atuk sama cucu x sama dgn anak. memang lain macam sikit..heheh

anyway tahniah isyraf dapat no 2.

Lifesaver said...

skrg budak2 mintak motor plak