Nov 11, 2009

Majlis Perpisahan

Isnin. 9NOV2009
4.30 petang.


Dari Kiri Ke Kanan
Pic 1. Nor tekun membalut hadiah.Siapa kacau time ni siap!!!!
Pic 2. Juadah Ekpress. Pizza
Pic 3. Jelitawan yang se awal menunggu tok makan pree (dari smlm khabarnya x makan)
Pic 4. Aku, ZZ, Vicky n KK ambil peluang bergambo.
Pic 5. Aku ngan Megat - akan adakah masa bergambo bersama lagi ??
Pic 6. Nor tekun menghafal ucapan menerusi iphone nye.
Pic 7. "Ni bile nak setat" ??. Peyot dah lapor
pic 8. Nor call para boses trun seberapa segera, bebudak dah bising.


 
Pic 1. Indrani mengambil tempat depan pizza senang nak capai.
Pic 2. Aku tak melepaskan peluang bergambo
Pic 3. At last baru la setat. Nor memulakan bicara majlis
Pic lain - sendri taksif la..


Dari Atas Kebawah
Pic 1. ZZ n Sahila khusyuk mendengar ucapan. (dalam kepala fikir benda lain)
Pic 2. Sahila sempat memberikan senyuman ayu
Pic 3. Megat baca doa ilangkan darah gemuruh sebelum memberi ucapan
Pic 4. Nor masih lagi bercakap.. Syok sangat dia dapat cakap lupa Megat dok usha "bila turn aku"
Pic 5. Siap tangan2 naik Megat berucap tu..
Pic 6. Ifa sibuk snap pic.. (pic aku)
Pic 7 n 8 berhubung kait. Megat tension dia dok berucap member lain tido.....



Pic 1. Masa yg paling Megat tunggu tiba- Hadiah collection kengkawan
Pic 2. Megat berdebar2 bukak tu.... aku nengok mengigil tangannya.
Pic 3. Tu diaaa.. Handphone oooo
Pic 4. Nokia E63 (hp yg di idam2kan)
Pic 5 n 6. Biasa la time makan ZZ mesti no 1.


Acara suap menyuap.. kenyang Megat semua pakat suap dia.


Apa lagiii.. acara memenuhkan memory kad hp pun bermula (banyak lagi pic.. x larat nak upload)...


1 comment:

Anonymous said...

wah!!hadiah kan hp tu!