Jan 12, 2010

Senang MC

Dalam kereta perjalanan balik selepas mengambil Isyraf sekolah petang.

"Ayah, sok cikgu soh cerita dah besar nak jadi apa pastu cerita sebab apa, kena cakap kat depan"

"Mira nak jadi apa ??? " ....." Doktor nak x ?"

"Napa Ayah nak Mira jadi Doktor ?"

Aku memang tunggu anak aku tanya soalan ni.. Semalam dia kenakan aku. Misi balas dendam hehehehe

"Senang la Ayah nak MC"

"Tak nak kawan Ayah"

hehehhehehehhe.....................

7 comments:

white rose said...

hahaha...ayah kenakan mira...cian dia laaa yeop...adeke mngenakan dia...isk...isk...

sharamli said...

ayah kena carik kawan baru la kal0 cmni

Khairi said...

abes la mira huhu. mesti comel :)

kks.com

siti murni ishak said...

hehe...sian dak mira..kang terbantut terus niat nak jadi doktor tu..

iyllienaz said...

haha..masa mira dah jd doktor tu, ntah2 dah keje sdri masa tu..watpe nk mc..

suezensuzanna said...

hehehe....tumpang mc gak:P

Lifesaver said...

mmg terbaik la ayah!haha