Dec 19, 2008

Kenduri Doa Selamat

Hari Khamis malam Jumaat pas aku buat kenduri doa selamat untuk isteri aku. Dah 7 bulan dia mengandung anak kami yang ke-3. Menu makan malam tu simple je. Masakan kampung jer. Kali ni dapat belajar beberapa jenis masakan dari Tok aku. 

PC180007 PC180009

Belajar teknik goreng ayam... Penat gak !!

PC180010 PC180016

Ayam Masak Merah dan Gulai Kepala Ikan Masin Masak Lemak.

PC180026 PC180028

Jemput Kariah Surau bacakan doa. Budget dalam 15 orang surau datang. Tapi yang hadir malam tu dekat 40 orang. Kelam kabut kami menyediakan hidang. Orang sini kalau tau Tok aku masak gerenti depa takkan lepaskan peluang. 

4 comments:

cik wanie said...

amboi buat kenduri x ajak pun,
sedey lah mc nie,
hehehehhehehehe:)

Monkey D Luffy said...

SEMOGA ANAK KO LAHIR SIHAT!

Anonymous said...

lambat tgok laaa ceta ni...wish wife abg sihat and selamat..amin..
tapi lauk sedap gilerr tu..telan air luik jek laa..abg selalu mcm tu tau..buat org jeles jek..

Anonymous said...

anonymous tu Sue laa...tak reti nak send komen kat sini..