Dec 5, 2008

Taken

Aku nak syorkan kome tengok cite ni.. TAKEN. Cite berbentuk action thriller. Memang best giler, penuh dengan suspen. Filem ni dijadualkan ditayangkan bulan January 2009. 

10009226

Hero filem ni Liam Neeson (Bryan) seorang agent bersara yang cuba berbaik semula dengan anak perempuanya, memberi kebenaran pada anak perempuannya yang berusia 17 tahun untuk melancong ke Paris. Apabila anak perempuannya diculik oleh penjahat Albanian, Bryan menggunakan segala kepandaiannya untuk membebaskan anak kesayangannya.

Apa yang aku suka tentang movie ni, plot cite tidak membosankan membuatkan aku ternanti2 tindakan si hero menyelamatkan anaknya. aku kasi 9/10 point tok movie ni.

"I dont know who you are
If you looking for a ransom
I dont have money
But I do  have a very particular special skill
If you dont let my daughter go
I will find you
I will Kill you"  





3 comments:

Kapten Luffy said...

adus... aku pun x sabar tgk selepas tgk iklan kat panggung

Azira Y said...

wow nak tengok jugak lah!
hihi

Krasz bAtu said...

aku amat syorkan...