Oct 29, 2009

Meeting Siok Sekali

Meeting selalu tension, jarang yang dapat bersenda gurau bila ada kehadiran Boss..
Kali ni best (ayat bodek boss)






Pic 1. Sementara menunggu diff kehormat
Pic 2. Boss letih berdiri dek menunggu
Pic 3. Ah Moi tu layan FB kot
Pic 4. Main Game aci nyorok lama sangat nunggu
Pic5.  Eyta(baju ijau) pantang nampak camera
Pic6.  T-shirt pree
Pic7.  Khusyuk dengor Boss bagi ceramah
Pic 8  Gat dengan aksinya.


Pic 1. Nor (baju putih) - menung.. apa la yg dipikir kannya
Pic 2. Ucapan oleh Peter membentangkan hal ehwal club
Pic 3. Khairul (baju merah) tgh layan Facebook - Boss angin je nengok
Pic 4. Para Jelitawan berposing





Pic 1. Megat sibuk arrange T-shirt. awal2 x nak buat.
Pic 2. Boss mengaudit sambil mencompem dia punya ada
Pic 3. Gauri selaku penerima pertama Tshirt pree
Pic 4. Drebar Taxi khairul pun dapat




Pic 1. Fifi sibuk soh aku snap pic (bukan senang nak dpt bergambo ngan boss encem)
Pic 2. Zenet malu berlalu pantas tanpa sempat aku snap
pic 3. Eyta bab bergambo serah je pada dia
Pic 4. Aku hehehehhee
Pic 5. Nor - Rugi Boss tunduk malu la pulak



Pic 1. Boss pun dapat gak. Cam tak sabo nak bukak jee
Pic 2. Megat punya senyum macam dapat duit
pic 3 Sahila happy sampai kan report kerja pun dia bawak



Pic 1. Elly - segan ngan Boss posing jauh jee
Pic 2. KFC - hidangan ala kadar budget ciput
Pic 3. Sessi melantak pun bermula
Pic 4. Nor - senyum dalam hati cepat laa aku nak makan
Pic 5. Gauri n Fatimah - Gauri ambik berkat pengantin baru
Pic 4, 5 n 7 - ambik cepat sebelum kehabisan



Pic 1. Gauri - Uikks dah tinggal tulang je
Pic 2. Eyta - Kan aku dah cakap dia ni pantang nengok camera
Pic 3 n 4. Gauri n aku melaram .....

1 comment:

Anonymous said...

bestnya meeting mcm ni