Jun 21, 2009

Father Day

Hari Malas sedunia kaum bapa !!! .. Ye ke , Tak la kan..
Kami masih melakukan kerja2 dan melaksanakan tanggungjawab seperti semalam, hari ini, esok dan hari2 yang mendatang. Percaya lah.
Selamat Hari Bapa !

Sebenarnya hadiah baju tu aku dah dpat minggu lepas lagi.
Anak2 aku tak sabar sangat nak kasi atau mereka tersilap hari .. Hhehehehe.. tapi tu tak penting bagi aku.
Yang penting tanda ingatan kat aku ....

Aku pun dah lama aim baju tu. Tup tup aku dapat pree. Jimat duit aku.. pada hal duit aku jugak tu, hari2 aku kasi duit belanja sekolah, anak2 aku simpan. Terharu !!!

Pagi tadi, Mira soh aku beli kek. Aku usik la dia.. "Duit mana nya ?". Ayah belanja katanya pulak.
Dah la Hari Kanak2 aku kuor duit beli macam2, Hari Ibu pun aku kena kuor duit, Hari Bapa pun aku jugak kena kuor duit. Nasib la kan... wahai semua bapa2, tak kira apa pun kita lah jugak kuor duit. Tak kisah lah kan.. Kita bukan nya nak berkira ngan anak beranak.

Biro Wanita Taman Perumahan aku hari ni menganjurkan satu ceramah "Keluarga Bahagia" oleh uztad yang terkenal kat Ipoh ni. Kaum bapa hanya perlu donate RM10 je untuk melaksanakan program ni. Memang best ceramah yang disampai kan oleh Uztad tu. Dekat 2 jam la Uztad tu SMASH kami ni.. Diam tak terkata. Benar semua kata2 uztad tu.

15 comments:

Eyda Chan said...

happy fathers day..

Farhana said...

Hohoho.. Kaum bapa haruslah mlaksanakan tnggungjawab mereka mnghulur wang dlam stiap occasion.. Wakakaka.. =p

Pape pn, slamat ari bape.. Wahhh.. Sronok dpt hadiah.. Snyum sampai ke tlinga.. Hak hak hak.. =p

faNna jiEha said...

aha, happy father's day! :D

iyllienaz said...

xpela..bapa2 kuar duet bukan setakat hari bapa, hari kanak2, hari ibu je..tp bapa2 kuar duet hari2..haha..

momentinlife said...

nice!
sudah bertambah kenangan utk di kenang di hari tua..
wakakaka

.:sanDORA:. said...

Selamat Hari Bapa.. he33!!

miss oren said...

happy father's day 2 u..semoga menjadi ayah yang mithali sampai bila2

naurah makwa said...

very touching..hepi fathers day..ur girls mmg love u so much la..terharu i

CINTAMANISZ Lite said...

semoga terus jadi bapa yg baik, ye. Taknak ke tayang baju yg anak2 kasi tu kat sini? ngeh2..

Fariena said...

selamat hari bapa!

moga menjadi bapa yg x berkira ngan anak n isteri yer!!! heheheh

Lifesaver said...

happy father day

a kl citizen said...

bab kena smash memang best...

beruntunglah dapat anak2 yang peka gitu...

syurga dunia ...

Tukang cerita said...

Hepi Belated father' s day yeop...

semoga mjadi bapa debom tuk anak2 mike...

~teman celebrate kat ipoh yeop...
:)

ustazah dyLLa said...

moga jdi ayah yg soleh didunia n akhirat...amin...

ikiqzana said...

slmt ari bapa..