Jun 8, 2009

Service Keta Malam

Letihhh....

Takde idea lak malam ni.

Dalam kol 8.30 malam tadi aku pi service keta. Nak pergi pada siang hari takde masa, banyak urusan lain kena buat.
Nasib baik la kat Ipoh ni ada satu tempat tu bengkelnya cuma bukak pada malam hari je. Ada nya bengkel ni seribu rahmat bagi aku. Senang apa2 hal kerosakan kereta atau pun motor.
Bengkel ni terletak berdekatan ngan Strawbery Park. Mekanik yang menghandle semuanya berpengalaman. Dan yang paling aku suka ialah tentang Harga perkhidmatannya. MURAHHH !!!

8 comments:

haruan tasek said...

wah seronok ada service keta malam. jadi siang tak perlu mengular semasa kerja untuk servis keta.

Ivy Metaga said...

besttt...jadi siang tak perlu runsing kalo keta tiba2 meragam hehe

joegrimjow said...

murah camni la nak cobe

dude said...

ipoh ke bro?

momentinlife said...

bila la lanchang nk ade tmpt cam nih..
adeh!~

miss oren said...

alangkah bagusnye kalau semua kedai menawarkan harga yang cun

Monkey D Luffy said...

malam jer?

mungkin side income dia kot

siang ada kerja lain

Lifesaver said...

xpenah plak dgr ada kedai buka malam2 service keta