Jun 11, 2009

Paint


Rileksss Time...

Pagi2 sebelum waktu kerja bermula.

Member aku 2 orang ni rajin membuat lukisan mengunakan Paint. Bagi aku le bukan senang nak melakarkan sesuatu lukisan menggunakan mouse dan hanya menggunakan program yang sesimple Paint tu.

2 lukisan atas adalah karya Meor member opis aku yang terkenal ngan bakat melukisnya. Meor lebih suka melakarkan lukisan abstrak.

2 lukisan bawah karya Shabby. Shabby ni lebih menyukai lukisan pemandangan.

Banyak lagi karya mereka yang aku tak sempat nak snap ngan HP aku.

12 comments:

piNky LuCiA said...

waaa.. guna com ke? cantik.. ;)

momentinlife said...

aku klu bosan.. ni gk yg aku buat..
tp xpnh plak melukis sepenuh itu.. kagum laks!~

*suka yg blah kanan, atas & bwh... mmg terer ah!~

haruan tasek said...

kreatif le tangan depa nie...

alif-mikail said...

haibat haibat

naurah makwa said...

hebat la..i suka yang abstrak tuh

ikiqzana said...

bro.. cantik la lukisan yg guna paint. zana suker..

dotblogspotdotkom said...

pakcik pun pernah guna paint untuk melukis... tapi tu nippon paint...yg cat kat dinding tu..... muwakakakaka....

Mya said...

cantik la lukisan ni! kagum sgt!

Princess Belle said...

wah! sgt menarik..

hi yang..
sehat?
baby ok?

miss u..

Monkey D Luffy said...

susah tu

ibu_umairah said...

...sungguh catik...boleh buat kan ibu_umairah 1!!!!!!!!hee.heee

Lifesaver said...

superb!