May 31, 2009

Atas Permintaan

Atas permintaan AiReEn MoHd yang nak nengok pic anak2 aku, dah pun ditunaikan. hehehhe
Yang banyak menanya tu anak laki teman. Dia dah darjah satu tapi tetap maintain kecik bodynya. Encem macam ayahnya kan.. Hahahhahahahhaa. Katanya nak ikut jejak langkah aku masa muda2 dulu. Minat sangat ngan Motor dan helicopter. Jenuh la aku jugak bawak dia bergambo dalam helicopter tu.
Anak dara aku tu dah darjah 3. Pun minat ngan Motor. Si kakak nye kurang skit bercakap. ikut maknya. Dia ni la CNN mak nya.. Mana aku pi gerenti nak ikut.

13 comments:

amirul said...

Salam Bro,
Gambau tak jelas ler...

Krasz bAtu said...

bro cuba click pic tuu

Lifesaver said...

comel :)

joegrimjow said...

anak ooh anak

fizan *sew addict!* said...

salam....cute miut la anak u bro. Motor tu macam berkenan aje..tp kalau nak beli kena beli 3 sekali gus..hua hua

Tukang cerita said...

Eh, memang ensem dan jelita lah anak hang yeop..
:)

Ms AiReEn MoHd said...

aku luper tinggal sepatah dua kate dr auntie eryn...muakakakaka yeop kamu yang beno...tu baru kecik anak kamu mintak...sok da beso sok ...mau nyer dia mintak heli plak...aaaaaaaa baru menonggen nonggen kamu nak cr nyer...ingat sikit duit ker....ateee mateeeeeeeeyyyyyyy...

kakak jelas tuh...stesen tv dah nunggu...akak bleh pilih mane nak koje...pengalaman byk tu....CNN pd ayah sendirik..ikikiki...ha udah...sebaik dua anak yg yeop tunjuk suke moto...usah langsung bg deme tgk citer bohsia yer yeop...eeee mintak jauh leeeeee ...hehehe apo aku merepek pagi bute neh....

ibu_umairah said...

heee.heeeee...tangkap gambar lain lahhh!!!tak puas nak tengok

LiNda said...

CNN merangkap wartawan pojok. hik hik hik

ikiqzana said...

comel nyer ank lelaki brother kraszbatu....

naurah makwa said...

u ada 2 kids jer ker?bila nak tambah lagi?pic ur wife tak berapa clear la..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

nak motor skuter yg kecik tu......(^_^)

dude said...

wah bestnyer anak dah besor2 yer...