Jul 4, 2009

Family Shopping - Sabtu

Tanpa sarapan pagi( terover sleep smlm) pagi2 tu antar Isyraf ke Kelas Bahasa Mandarin. Nasib baik sempat sampai sebelum kelas setat. Cian Isyraf masuk kelas perut kosong.. hehehehhee
Kejam lak rasanye...
Aku beli kan roti 60sen aku campak kat tingkap kelas dia. LauSen nye senyum.

Dok la aku Sejam setengah.. Nasib baik ada Celcom broadband layan FB ilangkan boring.

-------------------------------------------
Petang Sabtu

Ke Tesco. Ni lah kali pertama dapat kuor shopping sefamily bersama2. Beli barang dapur apa yang patut.
Pas tu makan kat Pelita. Mira mesti ngan peberet dia maggie goreng,Isyraf ni senang nak bagi makan menu dia 1 je Nasi ngan ayam goreng. Aku kongsi sepinggan nasi ngan wife. Romantik kata Mira. "Ayah kedekut makan kongsi tapi maintain romantik la Ibu" katanya.

8 comments:

ustazah dyLLa said...

bru je ptg td g tesco pengkalan kt ipoh...dh lama xg...smpat singgah cri kain tuk raya ni...hehehe...truskan maintain romantik tuh...

haruan tasek said...

pastinya syok jalan sekeluarga

miss oren said...

happy family..muahaha

LiNda said...

hehehhe saya pun selalu kongsi makan sepinggan . Bukan romantik okeh , nak jimat !

Sebabnya semua anak2 saya dah kuat makan . Bukan sahaja sepinggan malahan berpinggan-pinggan siap ngan dulang sekali . Hambik ko !

hu hu hu huwaaaaa

Ivy Metaga said...

hehehe..anak pun tau romantik yer, aaaa,...nt dia ada keluarga sendiri, bole ikut jejak ibubapa nya yg romantik hehehe

naurah makwa said...

tesco kat area mana?anak u mmg matang la..suka i tgk..romantik gituh makan share ngan wife..

dude said...

bijak si mira...

Lifesaver said...

shopping ramai2 mmg best!