Jul 24, 2009

Gabra Giler

"Ayah !! Jangan gerak kepala ... ada bende!!"

Gabra aku..

"Cepat buangkan !!! "

"Steady... 1 .. 2... 3 " Mira bagi arahan...

Memang aku tak gerak langsung kepala...

"Adoiiii !!!!! pe niiiii "

Sebenarnya bukan lah sakit tapi dah diselindungi perasaan gabra...

"Nah .. Ayah tengok" Mira menghulurkan ....

Laaaaaa anak ku niii . Aku menyambut...

"hahahahahha !!!" Mira Gelak.. Isyraf senyum.
"Ayah dah tua".

Sebenarnya , Uban yang ditarik oleh Mira. Aku ingat kan apa la berada atas kepala aku.

"Akak, nape cabut"

"Tak lawa Ayah.. ada putih atas kepala".

Mengikut kata salah sorang guru aku dulu.. Uban yang pertama jangan dicabut.. Uban yang pertama tu merupakan daya penarik kaum wanita. Entah la aku tak caya sangat tentang kata guru aku tu..

"Abis la Ayah Mira dah cabut.... nanti takde orang suka Ayah"..

"Lawak la tu bang, Mira cabut lagi Uban Ayah tuu, Ibu nampak ada lagi ..."

Aaaa ada lagi.. aduhaiiiii makin tua aku dah....

Takpe makin tua makin berisi.. Yang ini aku percaya kata2 Guru aku... hehhehhehee

13 comments:

dotblogspotdotkom said...

kalu pakcik nih terbalik plak.... rambut hitam semakin kurang dah... huhuhuhu

memang dah tua...bukan umur pakcik yg tua...tapi rambut pakcik tu yg tua....

ustazah dyLLa said...

hahaha...dh tua ke?

Lifesaver said...

ada niat nak pasang dua la tu...hehe

OREOO said...

patot kner bngga..
org dok excited nk kaler rmbut jd waena silver..
2 diaaa..
bro nyer rmbut natural kaler silver!!
congratz..hehe

Ivy Metaga said...

hehehe..alamak dah tua yer..

takpe takpe..kalo putih sangat, bole kasi color hitam balik lalalalaa

suezensuzanna said...

makin tua...makin berisi...hurm...adakah badan yang berisi atau pun..pengalaman?:)..

aien~s corner said...

ceh2! dh tua 2 tua je la hehehe nk brisi2 lak hehehe

Tukang cerita said...

hahahaaaa......
sedo diri yeop.... mike dah tua...
:P

~jgn mare...

amirul said...

Salam bro,

hehehe... tua makin berlemak... hentam sajelah...

c-idah said...

makin tua makin banyak santan
wooooo!!!

kih kih kih!!!

..::mrsMeme::.. said...

hahahah....

dah tua...~~

..::mrsMeme::.. said...

hahahah....

dah tua...~~

dude said...

wow.
daya penarik tuuu